.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرصت آزمون و خطا در ساماندهی سواحل وجود ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: فرصت آزمون و خطا در ساماندهی سواحل وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز، سلگی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران در فرمانداری بابلسر، گفت: فرصت آزمون و خطا در زمینه ساماندهی سواحل مازندران وجود نارد و باید با اقتدار و میدانی عمل کنیم.

او از پیگیری پرداخت حقوق باقیمانده منجیان غریق در سال گذشته خبر داد و به لزوم انجام کار‌های فرهنگی، محوریت شهرداری‌ها و دهیاران در ساماندهی سواحل، توزیع بسته‌های فرهنگی در ورودی استان، تولید برنامه در صداوسیما با موضوع مخاطرات دریا و گزارشی از وضعیت غرق شدگان تاکید کرد.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این جلسه از اهمیت و جایگاه مهم منجیان غریق در نجات جان انسان‌ها در سواحل استان گفت و خواستار تهیه امکانات، البسه و تجهیزات لازم و پرداخت به موقع و مناسب حقوق آن‌ها شد.

فرماندار شهرستان بابلسر در این جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران، ساماندهی سواحر به ویژه در ایام حضور گردشگر و مسافر را مهم دانست و گفت: ساماندهی ساحل نیازمند به مدیریت واحد می‌باشد.

به گفته قلی پور باقری با توجه به حضور حداکثری گردشگر در بابلسر و عدم امکانات کافی جهت خدمات دهی مناسب به آنان، باید امکانات و اعتبارات بیشتر و مناسب تری در این زمینه به این شهرستان اختصاص داده شود.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.